Sony Ericsson gaat wellicht een hype veroorzaken, of misschien doen ze dat al, want deze commercial loopt al: skippyballen! -we hopen van niet- Sony Ericsson noemt het de Hopper Invasion! Je ziet een invasie van skippyballers in de straten van Barcelona. De muziek past er uitstekend bij, het is leuk, vrolijk en geeft veel energie ‘ik wil ook skippyballen!’ De campagne is gemaakt door de heren en dames van Saatchi & Saatchi, Londen. De muziek hebben ze er speciaal voor gemaakt.
MuziekNu.nl mag van en via de uitgeverij Nieuw Amsterdam drie exemplaren van dit fraaie boek De keuze van Janine Jansen weggeven!
Bij het boek zit tevens een prachtige cd. Doe mee!
2 Reacties
Hoe heet het liedje wat ze in deze reclame hebben gestopt, is er een volledige versie van? Aangezien hij speciaal voor deze reclame gemaakt is?
groet,
Annelies
Ik was ook al opzoek naar dát nummer. Helaas is het speciaal voor deze commercial gemaakt. Helaas.
Wat betreft de commercial, super! Vrolijkheid alom.