MuziekNU

oPVaLLeND GoeD

Facebook Twitter Gplus RSS
magnify
Home Muziek in Reclame Philips – Natuurlijk
Ook daarom koop je bij Bol.com
Ook voor muziek ga je naar bol.com

Philips – Natuurlijk

Gepubliceerd op 29 juni 2009 in Muziek in Reclame · Views: 1.288 ·

Philips - Natuurlijk

Philips – Natuurlijk


Ter ondersteuning van Philips’ wereldwijde consumenten campagne “Philips, natuurlijk”, lanceert Tribal DDB Amsterdam een innovatieve competitie op twitter.com/Philips_vs. De Twitter community wordt hierbij gevraagd om creatieve en uitdagende ideeën te verzinnen om zo de, volgens Philips, superioriteit van Philips producten aan te tonen door ze aan dé ultieme test te onderwerpen.
Er zijn diverse films en video’s geplaatst op YouTube en Flickr om deelnemers te inspireren tot dat ene geniale idee. Zo daagt Philips bijvoorbeeld de zon uit door te testen of het mogelijk is een haan midden in de nacht te laten ontwaken en kraaien, door gebruik te maken van een Philips Wake-up Light. Dit beeldmateriaal, zie ‘lees verder’/’tab commercial’, haalde al de uitzending van “De zomer draait door”. Leuke video, met ook lekkere muziek eronder!

Twitteraars kunnen direct meedoen door een beschrijving van hun idee, beginnend met #Philips_vs, in maximaal 140 karakters te Twitteren. De jury, bestaande uit een product test team, werknemers van Tribal DDB Amsterdam en een Twitter guru, zal uiteindelijk één opmerkelijke uitdaging selecteren die Philips moet aangaan. De ultieme product test zal worden verfilmd en geeft antwoord op de vraag: kan Philips écht alles aan? De winnaar ontvangt de nieuwe Philips Cinema 21:9 TV en wereldwijde roem. Mee doen kan nog tot 10 juli.

Philips – Natuurlijk

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7fVG3tmnm2Y[/youtube]


 
 Share on Facebook Share on Twitter Share on Reddit Share on LinkedIn

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *